Tabung saya

Saturday, May 29, 2010

Award with the tag................

1) Copy award nie kat blog korank.
2) wat ucapan korang kpd pmberi award dan perasaan korank.

Terima kasih Haziq, kerana memilih saya sebagai penerima award ini, sungguh saya tidak sangka dikesempataan ini saya ingin bersykur kepada ilahi serta ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada kedua ibu bapa saya, kawan kawan yang sentiasa memberi dorongan kepada saya... lalalala overlah


3) jawab soalan2 tag nie;


1. Ape yang bermain di fikiran anda sekarang
Macam mana nak bagi hilang borink neh, sangat borink neh lalala....

2. Apakah nama samaran korang
Fendi, Fen, Pendi, Pak Long Fendi (Neh anak anak sepupu ak ja yang panggil)

3. Berikan 3 orang yang anda sayang
FAMILY......... Kawan-kawan saya .... serta seseorang itu..........................

4. Kenapa anda sayang mereka?
Sebab merekalah yang mengindahkan lagi hidup dan lengkapkan hidup saya.

5. Hadiah yang korang impikan dari seseorang yang istimewa
Seseorang yang istimewa, saya rasa tidak perlu impikannya sebab setiap yang diberi mesti ada keistimewaannya yang tersendiri .... wah wah wah

6. Blog mana yang korang suke visit n yang leh aku follow gak
Banyak jugak dou usha blog laen.. usha je lor.. kat page ak banyak blog yang ilang sebab aritu nk tukaq background habis dia tukaq isi blog skali hua hua hua.. so kalu ada yg best angpa pown cadangakan la kat ak ea..
7. Tag kan kepada 15 orang rakan blogger anda
Pika, Ecah, Along, Yau, Terrah, semua orang sapa yang berminat nk buat tag neh jom ler skali 

3 comments:

  1. ucapan yg terlebih sudah..huhu

    ReplyDelete
  2. fendi, sapekah seseorang yang anda sayang tuh?

    tersangat nak tau..ahah

    ReplyDelete
  3. haziq: lalala.. bukan selalu nk buat ucapan yg macam tu ehheheheh..

    yau: huuu seseorang yang ak sayang tu.. humm bialah rahsia nanti akan diketahui juga akhirnya huhuhu

    ReplyDelete