Tabung saya

Monday, July 19, 2010

18.07.2010 networking talk.. at MassCom

Dah lama aku tak tulis dalam blog, bahan tu ada tapi mcm malas ar nek update huu.. tapi hari neh macam ada mood nak update blog pulak, tapi ceritanya pasai ceramah yng kami diwajibkan p kat fac ari neh heeeeee..
sebenarnya mmeg rasa kesian kt penceramah sebab mmg mostly tak memberikan tumpuan time dia berucap tu..
bercakap tentang yang tak dengaq pasal ceramah tu haaaaaaaaa kami pown turut kuran mendengaq nyer hehehe  jahattnnyerrrr~ ~~~~~~.......
tame ceramah hari neh aku dok sebelah ecah heee.. tapi tak berguna gak dok sebelah dia sebab dia dok tidoq ja haaa haa (mampoih aku ecah marah nanti neh hahahha )...
aku pown mengeluarkan NOTE BOOK haaaaaaaaaa baek kan kan .. tapi untuk design logo class miss mayu tuu.. ala dapat la design 2 3 bentok tp tak best .... hua hua after tu neh la kerja kami semua


ha neh la kedudukan kami time ceramah tu.. yg bulat bulat yang laen tu org laen la... hahahha... sementara kami dengaq ceramah kami pown maen la BINGO hehehehehhe ..... 
dalam dok maen BINGO neh teringat la time sekolah dulu dulu haaa.. time cikgu tak dak dlm class mesti maen benda neh betoi tak .. kalu tak maen benda neh maen yg kumpul markah 100 .. yg nama, tempat, artis ala yg start dengan satu huruf tuu .. contohnyer.. K .. nama : Kamarul 100, Tempat: Kelantan, Artis: Katijah Ibharim (dulu2 mana ada katy parry lagi hahaha ) ... pastu maen CI KU CI, CI KU PANG.... lah maen macam macam lagi la selain tu jangan lupa pasal LAWATAN MUHIBAH dari kelas ke kelas haaa ini la kerja aku dulu dulu kalu kelas sebelah tak dak cikgu.. class aku pown tak dak cikgu, aku p masuk kelas sebelah sat sembang sembang, tanya kera sekolah haaaa part neh tipu hahhhaha... tapi mostly apa yg aku buat dengan kegkawan time ckgu tak da haaaaruslah BERGOSSIP  ehehhehe.... 


ok la berbalek pada cerita asal, lepas maen BINGo neh Zira bagi satu game dia suruh kami sambungkan titik bagi jadi satu imej so ini lah imej nnyyerrr 
hahaha lawak lawak kan kan heheheheh.. neh pulak aku yg lukis 
lalallalala........ neh yg aku lukis pulak heheheheh dapat bintang cukup! 
 dan ini adalah hasil lukisan cma yeee... COMEI kan kan

3 comments: