Tabung saya

Wednesday, July 28, 2010

Cerita Tangga tingkat 13

Sebenarnya banyak cerita nk upload dalam blog tapi tak sempat.. pastu internet pulak slow very deee... huuuu so aku sempat buat entry yang neh ja..
mari kita mulakan bercerita yea... cerita aku kali neh pown pasal kami semua nk otw nk masuk class pysco haaaa class neh special cikit sebab buat kt menara UiTM haaaaa kalu kt menara kami dok kt tingkat 13 yeee bestkan boleh tengok pemandangan haaa..
tapi experience kali neh lagi best sebab.. on da way nya kami ke menari ttee tteee tee ttteee hp aku berbunyi..
ZYRA: Fendi u tau tak menara punya lif rosak.. i dah nk patah kaki da berjalan neh, dah la baru balek dari camp.. huaaa.. neh baru tingkat 6..
Fendi: OMG betoi ka zyra... ala neh kita kena naek tangga la neh ... NAEK TANGGA SAMPAI TINGKAT 13 LA NEH !
ZYRA: yea la fendi, neh i, kt tinggat 6 dah neh...
FENDI: owh ok... tak pe tak pe u naek slow slow nanti kita jumpa kt tangga na\
ZYRA: OK i naek slow slow, nanti boleh jumpa u all semua..
.........................................................................
aku pown mula la bercerita dalam bas.. ha ha ha ETON apa lagi terkejut la dia .............
yang laen redha ja hahahhahah.. rupa rupa nya hampir separuh bahagian belakang dengaq apa yg aku cerita kt ETON td.. ecah la yg habaq heeeeeeeeeeeee ..................
kemudia dapat pulak msg dari ZYRA .............. Fendi silap bukan lif rosak tapi tak dak karen la hua hua hua.....
apa lagi turun ja dari bas hingaq la kami semua kt depan bus stop.. nak naek ke tak kalau naek keazaban lah .. dah la nak menapak ke menara tu bukit .. pastu ... nak menapak naek tangga ke tinggat 13 pastu masuk class haruslah panas sebab tak dak aircon ahua hua hua hua hua hua hua hua................
*ha ha ha lukisan buruk haha.. aku rasa paint aku macam ada problem ar.. sebab dia tak boleh nk move.. so aku tak boleh nk edit dengan chantek ar lalallla............ neh la menara yg aku cuba nak sampaikan ... yg hijau hijau tu tangga nk naek kt menara he he he..


* ne semua pic yang aku sempat ambek otw nk naek... baguskan .. boleh dikatakan setiap tangga ada student duduk lepak.. tapi bukan lepak kosong tau .. siap bukak buku neh la yg mak ayah nk tgk huuu walupown dalam panas kena naek tangga ... belajaq tetap nk belajaq.. teringat dulu pesan mak aku... "ang nk tau dak, dulu sekolah susah .. nak naek basikal tak dak .. berjalan la kaki p sekolah bukan nyer dekat jauh tau... berkilo meter " tapi sekarang neh kita kalu nk berjalan jauh cikit dah komplen sana komplen sini... ai fendi fendi  heeeeeeeeeeeeeeeee (^_^)
jeng jeng ...................... dah sampai yeeeeaaaa...............
*neh la keadaan kami dlm class ...yeaa waluppown penat n panas kami sampai gak yeeee


* p/s cian kt zyra baru jer balek camp .. kaki pown sakit ... hu hu tak pa zyra tak pa... neh semua kenangan nk cerita kt anak cucu nanti ... belajaq susah susah .. nanti boleh idop senang yeeee...

No comments:

Post a Comment