Tabung saya

Saturday, July 3, 2010

Minggu Destini Siswa UiTM Kedah July 2010

Seperti yg sedia maklum entry ak diteruskan setelah aku dapat bebarapa pic dari lulu n fb heheheh ..
Kalu setiap MMS yg sekarang neh sudah bertukar nama ke MDS mmg berbeza, kali neh dengan jumlah pelajar yg ramai dan ada 2 sesi kemasukan dip n degree dengan pra perdagangan....
dimulakan dengan part kursus kali neh mmg best kalu nk story pasal kursus MDS sebab buat ke Jeng jeng jeng....Pulau Jerjak yeeee... kali neh kursus adventure cikit haaaa.. first time buat wall climbing haaaa....
MDS kali neh best sebab penuh dengan cabaran sebab student yang banyak dan macam macam masalah dari pihak laen huuuuuu.. ponant tapi apa yang penting dapat banyak pengalaman baru yeeee....
walaupown berstatus PM Import dari shah alm tapi semua orang dapat bekerja dengan baek saling bantu membantu serta update gossiipppp..
tapikan banyak jugak yang aku belajar time jadi pm kali neh, sebab kali neh ada kemasukan pelajar program destini anak bangsa yang difokuskan pada para pelajar yng kurang berkemampuan huu...
ada satu adegan tu, time nk bayar bil electrik ada yg cakap tak dak duit, ada jugak yang cakap tak dak barang elektrik haaaaa.... tak dak hp tau kita neh time sekolah dah dapat hp dah.. pastu ada gak yg share bayar bil elektrik dengan kawan sorang RM5 huuuu lagi menyayat ati weh... pastu kami ada buat program dlam MDS neh nama dia PROPA (program perkasa adik adik) haaa.. time neh mereka diminta menulis surat perasaan masuk uitm serta rancangan masa depan ..... aku pown baca ada yg tulis time dapat tawaran happy tersangat tp bila memikirkan keadaan keluarga yang kurang berkemampuan ..........ada gak yang bila kita mintak depa pakai kasut sukan sebab takot kaki melecet.. ada sorang bdak tu mai cakap mintak maaf abag saya hanya ada kasut nie ja abag huuuu.. rasa macam nk bagi kasut ja kt dia ...... neh la antara benda2 yg mngajar aku dlm MDS neh .. banyak lagi kesusahan yang orang laen hadapi, kita patut bersyukur dengan apa yang ada pada kita ... oleh kerna itu mari adik adik kita berjuang bersama sama yeeaahhhh!

 
Ribuan terima kasih pada Pn Azila Bakri n Cik ROzainun kerana masih mempercayai kemampuan saya untuk sekali lagi menjadi PM, dan merasai pelbagai pengalaman dalam MDS neh... laen kali ajak la lagi yeeee... 
Kepada semua PM MDS ... Terima kasih juga kepada anda semua kerana menerima saya walaupown saya bukan lagi warga UiTM Kedah huuu..banyak kawan kawan baru yang saya jumpa dalam MDS kali neh... harap persahabatan kita semua kekal amin........ ( nie ucapan yang tak sempat aku nk cakap time postmotem aritu hehehhehe)
* banyak laagi nak cerita neh.. tapi mengantu pulak esok nk naek bus balek shah alm dah.. bye bye kedah 

No comments:

Post a Comment