Tabung saya

Thursday, August 5, 2010

Kami kena serang dengan kelawaq

Entry kali neh best cikit .. b4 this aku dh memperkenalkan housemate aku kan kan kan .. sekarang aku nk bercerita apa yg kami dok buat kat rumah ha ha ha..

cerita ni bermula pada suatu magrib haaaa...... seekor binatang bernama kelawar telah masuk dengan selambanyer dan terbang di ruang tamu... kami apa lagi bertempiaran lah lari hahhaahahhahahah
dengan kehebatan kawan aku neh MAEL dia pun berjaya menangkap kelawaq tersebut haaa
neh lah rupa... kelawaq yg berjaya ditangkap hahahahha
*untuk menjadikan cerita ini lebih menari.. aku ingin mempersembah kan komik yg sempat aku buat ha ha ha.. nanti boleh la berkerja buat komik! ...

* tapi sebenarnyer kelawaq tu tak kena penyapu pown... hapis balek umh ... ambek baju mael yg kt tepi tu tangkap kelawaq tu pastu terus lepas kat luaq .... ha ha ha.. tu jer cara kelawaq tu keluaq hahah...
p/s Sila abaikan rumah kami yang agak meriah tu heeeeeeeeeee ................. k bai bai

5 comments:

  1. weyh sumpah gambar gambar memang terbaik HAHAHA ;)) sesak nafas aku HAHA ;))

    PALING PENTING KORANG GILA LAH KELAWAR TUH KECIK NAK MAMPOS WEH,TANGAN KORANG LAGI BAPAK GAJAH PUNYA BESAR ;))

    kelakar!!

    ReplyDelete
  2. fatin... he he he he
    terah: weh kalu dia gigit tak kke bahaya tu weh!
    tgk la nanti ak p lepas sekoq kelawaq kt umh ang .. tungguuuu!

    ReplyDelete
  3. hey got kelawar in my hostel last time too!! had a hard time catching it =P it was nearly died sbb terhantuk kipas yg berpusing...lol

    ReplyDelete
  4. seriously .. hahha naseb baek terhantuk kipas heee

    ReplyDelete