Tabung saya

Sunday, November 28, 2010

kelampauan kebosanan melanda

kali neh aku, ketepikan 30 arahan menulis blog tu haa... sbenarnya ak dah rasa mcm tak best la pulak tajuk tajuk    seterusnya ... so aku stop dulu na.... nanti kalu aku ada mood aku sambung arahan seterusnya ..
kali neh aku nak berkongsi tahap kebosanan aku! cewah ... berbahasa berbunga nampaknya,
seriously kali neh punya cuti bosan sangat sebab moto tak dak (kena curi waa waa waa) so nk berjalan p mana mana susah sangat ... kena orang mai ambek adoi!
disebabkan bosan yang teramat aku pown mereka la macam macam kt dalam bilik kecil aku neh...
haa nak tau aku buat apa haa haaa jangan terkejut .... kali neh aku mendapat ilham dari cita IRONMAN haaaa ak tak la sampai nk buat dia punya jantung or suit tu tapi jeng jeng jeng

aku buat pc ala ala ironman neh haa haaa..... neh bukan apa cian ak tgk monitor pc neh dah la chantek tak berguna pown ... jadi pameran ja dok dalam bilik aku neh... dah la tu aku merasakan kualiti gambaq guna monitor neh lagi lawa peerrrrhhhh... teringin pulak aku nk pakai pc bawak balek shah alam neh.... 
p/s : sila abaikan segala wayar yg dok berselirat tu .. kononnya busy la neh ahhahahaa padahai dok tgk katun neh hahahaha 

sebab apa aku cakap pc ala ala ironman heee mai tgk neh ak prn skrin kan bagi angpa semua tgk 

haaa cuma tak la seadvance neh ak punya pc .... nanti aku p upgrade na... haa haaa ..
tapi kalu nk tgk keserupaan try tgk step up 3d... mamat tu punya pc ala ala ak punya la banyak skrin hahahaha

lepas tu ak deco deco bilik pulak ala ... ala ala eric leong pulak heee yg tu nanti aku update.. angpa nak tgk ka bilik ak deco deco neh?

No comments:

Post a Comment