Tabung saya

Sunday, December 12, 2010

The Love Award ...

dah lama aku tak dapat tag.. kali neh aku dapat tag which is a love award from http://sukadonut.blogspot.com iaitu haziq... thanks sebab letak nama aku skali.. untuk tidak menghampakan hang aku akan menjawab soalan soalan neh yea...

1. Siapakah orang yang paling anda sayang ?
Aku anggap soalan neh bernilai 25 markah, iaitu menurut lecture aku En. Mahadir Ladisma "kalu soalan bernilai 25 markah sila jawab empat mukasurat yea... dan sila jangan gunakan for example" .... haa tak sangka aku maseh ingat lagi kata kata neh... 
Sebenarnya ada banyak jenis sayang bagi aku tentunya berbeza pada setiap individu macam sayang kat family haruslah mesti jugak sayang kat tok wan, tok, mak lang, mak njang , pak long sepupu sepapat semua (segan nak senaraikan semua level sekeluarga sat g p kata aku nak cerita salah silah keluarga pulak haa haa).. tentunya sayang kat kawan kawan aku.. boleh dikatakan aku neh ada ramai jugak kawan ... aku sayang ar depa semua... dan seharusnya aku ada orang yang special dari kawan kawan neh jeng jeng.. mesti la aku sayang kat dia 
haa terjawab dak... sebenarnya aku dah rasa aku neh tak menjawab soalan sebab soalan dia terlalu senang untuk aku jawab jadi aku susahkan untuk menjawab (apakah yang aku dok merepek neh adoi) .. sebab tu exam susah nk dapat A+haha, tapi alang alang dah tulis .. tak mau lah tulis cikit cikit... hee 

2. Kenapa korang sayang dengan orang tue?
haa untuk soalan neh aku rasa mencabar cikit nak menjawabnyer... sebab macam macam kot... kalu kat family dah tentu la aku sayang family kot bak kata mak aku "Fendi, ang kena bekawan elok ekok dengan adik beradik ang .. sebab kalu ang susah nanti sapa nak tolong kalu bukan adik beradik ang sendiri" zaz mak aku terus aku tunduk dan berundur.. macam tu la ceritanya eehh bukanya nk jaga hubungan tu sebab nk mintak tolong senang tau maksud disebaleknya adalah adalah penting kita menjaga hubungan sesama kita neh tidak lebeh lebeh lagi orang yang rapat dengan kita macam family kita.. 
untuk kenapa aku sayang kawan kawan aku .. sebabnya depa semua neh la penyeri hidop aku .. kalu tak dak depa semua mesti hidop aku tak best sangat.. 
kenapa sayang orang tu.. sebab aku sayang kat dia lah .. hee heee 

3.Berikan satu kata-kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang, tapi masih tak mampu lagi untuk dilafazkan.
haa yang neh aku rasa malu cikit nak cerita neh adoi .. ok kalu kat family maca besa ar aku nk cakap I Love U... tapi tak tercakap pown lagi depan depan .. just cakap dalam doa ja (wahh kalu mak aku baca neh haruslah bangga dia neh heeheh ) 

untuk kawan kawan ... hummm macam macam aku nak cakap kat depa neh .. tapi setiap orang ada benda yang berbeza beza la aku nak cakap .. secara kesimpulannya tak perlu lah nak cakap kat cini ... adoi sat g depa semua menangih pulak baca hahah over la pulak neh .. 
kat orang tu... shuuu shhuuu nanti nanti aku cakap sendiri sendiri la.. 

secara kesimpulanya : aku SAYANG SEMUA ah... 

dari segi pemarkahan aku rasa boleh dapat full mark kot sebab aku ada bagi intro.. pastu aku ada bagi isi semuanya ada tiga .. setiap isi ada point, huraian dan contoh dan last skali aku ada letak kesimpulan.. (kesimpulan sikit ja sebab tak cukup masa) hahah 
(dok berangan jawab exam sebenarnya neh hahah ) 

Then kena tag dkt 15 blogger laen..

Pika
Terah
Mael 
Along
Zahidah
Sara 
Babal 
Yau
ahhh aku dah tak tau sapa sapa dah nama sapa yang tak tertulis kat sini jangan kecik hati .. sebab aku sayang kat hangpa .. kalu hangpa sayang kat aku sila la jawab tag aku neh yea .. 

terima kasih : haziq

No comments:

Post a Comment