Tabung saya

Thursday, December 16, 2010

soksek soksek dalam class

salam semua............... (^_^)
sebenarnya aku nk update blog .. tp kali neh mcm tak dak bahan la pulak ... pastu godek godek laptop aku ... jupa la gambaq gambaq yang aku rasa aku tak cerita lagi... jadi aku nk cerita lah cikit
hari neh aku nak bercerita pasai keadaan dalam class haa haa ...kami neh suka tangkap gambaq haa... la neh p class bawak laptop pulak .. sebab masuk class multimedia, so kalu pakai laptop sendiri lagi senang bahan semau dah ada... pc lab kadang kadang takdak software yang nak guna ....so adalah lebeh baek kalu bawak laptop sendiri nanti kalu buat latihan multimedia senang cikit haa ... 
jadi biasa lah sekarang laptop neh dah canggih berbagai dah macam macam function ada neh .... sebelum lecture sampai haa tanpan membuang masa apa lagi .... kami gunakan lah function yang ada kt laptop tu haaa 


 perhatian kepada pengusaha pengusaha  ubat gigi... silalah ambek model macam kami untuk iklan gigi anda ... wee wee
awas ada semburan kentut.... zyra kentot ... dia kentot dia sedang cover dia kentot he hee 
(mampoih kena marah ngan zyra neh)

kan boleh buat iklan ubat gigi neh... haa haa 



neh tak tau dah nk buat aksi apa dah neh.. 



lupa pulak nk memperkenaikan neh.. dalam gambaq aku, pika,zyra, jane, ecah 
time neh kami sampai awai class..yang laen mostly tak masok lagi.. kalu masok pown apa kami kesah kami suka tangkap gambaq... jadi kalu bawak laptop masuk class jgn lupa tangkap gambaq na 

setakat neh lah entry kali neh.. sebab aku nk update gak blog neh kerana internet sangat lagu.. upload gambaq hanya sekelip mata ja dah siap ... skrang dah rasa rugi sebab tak tau nk tulis apa dah .. jadi nk p usha  jenjalan tgk blog orang laen sat na.. bai bai


2 comments:

  1. budak laki class ak cikit ja weh 4 org semuanya ... time neh baru ak n kawan ak ja sampai yg laen tak sampai lagi haha

    ReplyDelete