Tabung saya

Wednesday, January 19, 2011

AGM Rumah Sewa

Salam 
Dah masuk tiga minggu dah kami semua dok kt Shah Alam neh, kamu masuk semester baru mesti ada AGM kan kan ... sama la jugak dengan rumah aku weh, kami pown buat AGM gak.. AGM rumah kami mcam biasa biasa ja .... nak kena bincang apa yang patot pasai rumah sewa, nak bincang pasai payment rumah sewa lah..macam macam lagi ar... tapi AGM kami kali neh agak manari cikit haaa sebab ada JAMUAN hahaa.... 

ok neh nama dia .. papan infomasi rumah .. biasa la sebarang maklumat akan ditulis kt cini.. so nanti senang semua boleh mai baca tak perlu nk ulang 2,3,4 kali dah 

Kan aku cakap tadi ada jamuan kan kan.. ha neh time preparation for the jamuan lah neh.. ala jamuan kecik kecik ja haa haa sila abaikan aku yang sedikit bulat disitu yea

jeng jeng haa neh ler jamuan yang disediakan oleh pihak rumah yea'.. 

neh la keadan AGM ketika belangsung...  untuk mengeratkan dan memeriahkan AGM neh.. sambil berbincang sambil makan yea... tak perlu tunggu sampai habis bincang baru nak makan nanti tak sedap pulak makanan dibiarkan sejuk.. kepada organisasi organisasi laen anda boleh ler buat mcm neh untuk mengelakan sebangan orang yang ponteng time AGM or untuk memeriahkan lagi AGM neh

mai aku cerita apa yang dibincangkan time AGM neh yea 
1. Pembubalan Ahli Kabenet lama
2. Pelantikan Ahli Kabinet baru
3. Isu isu berbangkit .
*Penjimatan pengunaan electrik dan ayaq
*Pembentangan bajet rumah (Sewa Rumah)
*Pembentangan usul usul keceriaan rumah seperti 
(kasut haruslah disusun dengan rapi dekat rak, Pingan haruslah dicuci setelah guna, pembungan sampah secara sistematik, kemudahan internet diupgrade menjadi lebeh laju, kebersihan tandas, dan laen laen lagi )
*Pembentangan Aktiviti aktiviti melancong 

Neh adalah ahli kabinet yang baru... dimana aku telah menjawat tugas keceriaan, berbanding dengan sem lepas ketua rumah yea...
haa haa.... 

ok AGM ditangguhkan ....
bai bai 


6 comments:

  1. Smoga ketua penyamun yg baru dapat membawa keMAHSYURan kpd rumah..HAHAHAHA!

    ReplyDelete
  2. semoga sye akan menjadi budak yang lebih baek....wakakaka...

    ReplyDelete
  3. pastikan semue penyamun folow arahan ketua.sape degil tido luaq!

    ReplyDelete