Tabung saya

Monday, January 3, 2011

Kisah makan ketika MDS .... (Cerita MDS part 3)

ok neh entry last aku nk cerita pasai MDS neh.. kali neh aku nk story pasai mkn ... haa
hari terakhir kursus kami ada buat makan makan ... dimana kami buat kt depan kolej malinja jaa haa haa .
tapi sebabkan tak puas makn jadi kami buat skali lagi BBQ kt umah kawan ak neh si Miji .... neh semua Miji la punya plan lah kutip sorang lima ringgit pastu beli ar ayam tiga ekoq, sosej, kerang pastu puan bawak top up makanan lagi ha haa asyek makan ja kerja neh...
ha nampak dak ayam yang dok kt belakang tu ... 

neh masuk part membakaq sosej serta kerang pulak na.... 

neh ketika semuanya maseh lagi dimasak kami menanti dengan penuh kelaparan 

yang join mai mkn makan kt umah miji..

thanks to Miji sebab plankan and gunakan rumah sewanya untuk kami mkn mkn... thanks to puan azila sebab bawak top up makanan kt kami... thanks kepada semua yang mai join mkn mkn sebab bagi meriah suasana 

aku mesti rindu nk buat mkn mkn mcm neh kalu kt shah alm susah cikit nk buat bakaq2 neh sebab rumah bertingkat sat g buatnya aku p pelekat api ... maunya bomba mai siram ayaq kt umah ak 

ok skrang ak nk tunjuk cerita makan time MDS pulak na... 
ketika neh kami bertugas.. so kepada sesiapa yang bertugas makanan boleh lah dibungkus tapi kena infom biro makanan dulu la .. so neh ketika makanan yang dibungkus .. dan kami mkn beramai2 kt belakang dewan time neh ada Feedi, Lulu, Aku, Min and Umar 1 meja mkn ramai ramai walaupown sempit tapi best sangat 


kemeriahan makan nasik bungkus dirasai bersama 

nampak mcm mkn dalam talam kan .. neh kami combinekan bungkusan makanan menjadi 1 haa haa 

ok neh ja entry pasai MDS...
nanti nk cerita pasai laen pulak na 



2 comments:

  1. wah fendi...zaz sgt psai mkn kn??hehe..nway gud job 4 those info..huhu~lo0kmonth

    ReplyDelete