Tabung saya

Monday, January 3, 2011

Minggu destini siswa part 2

salam ... setelah sekian lama aku tak update blog neh sebab ada MDS neh.. jadi tak sempat nk update blog aku neh.. walaupown begitu time MDS neh umar kawan aku telah mengajar aku untuk letakkan nufnag haa haa .. jadi sila sila la klik na iklan tu (^_^)

before this aku dah ada update cikit cerita pasal MDS neh so aku bahagi bahagikan cerita MDS neh kepada beberapa bahagian...

Untuk MDS neh aku menjawat biro akademik.. biasanya biro akademik neh akan menguruskan hal hal pendaftaran akademik huu huu ok lah .. sebelum mulakan MDS neh seperti biasa kami semua kena kursus lerr ..
tapi kursus neh agak best sebab dia mcm relex2 cikit ar..
ada dua part yang best untuk kursus neh first part merantas halangan 2nd part berjalan kaki ke Tupah waahhh

mai aku cerita first part dulu na,
seperti biasa ... kalu nk start ektiviti neh mesti la kena bergambo dulu...... 

walapown ketika kita berjalan jalan untuk merempuh halangan ... pic jgn lupa na 

halangan halangan yang berjaya diatasi neh ... bangga neh bangga neh .. padahai neh senang ja tunggu yang depan depan tu satgi haa  (^_^)

ok yang neh lompat..lompat lompat!!! 


setakat neh lah halangan yang agak mencabar .. kalu tak boleh buat haruslah basah ... naseb baek berjaya jugak 

oklah ... neh semua part 1 punya ektiviti ... la neh aku nk tunjuk part 2 punya ektiviti pulak na.. 
part2 punya ektiviti neh haa .. kami kena berjalan dari UiTM ke TUPAH adoi jauh bebonar neh .. ponat ponat .. tak sia sia ak jogging kt tasek sec 7 dulu dulu.. ha haa tetiba pulak ... jogging zaman to nadok neh .. haruslah aku penat tak sangga neh .. jom jom layan gambaq jom 
untuk menghilangkan rasa penat ketika berjalan gambaq haruslah diambek yea ... 
kemeriahan terasa bila semua orang mai ambek gambaq weee weee 



kami semua dah sampai TUPAH dahhh... 

time berjalan neh mmg best sebab kami maen lawan lagu.. haa 2 team ja menyanyi dengan kuat dan bersemangat ... team mana yg menyanyi lambat dia yang kalah .. habeh lagu keluaq.. hindustan.. nashid semua ar keluaq haa haa yang penting KAMI MENANG hahahah .. 

sampai ja tupa apa lagi makan nasi lerrr .. lapaq neh berjalan jauh 

part yang paling best bila dah selesai bab makan ... MANDI  arr apa lagi 


keriangan kian menyerlah 
kami semua.. 

ok neh time kursus part 2..banyak lagi ak nk kongsi cerita neh.. 
btw entry yang lepas aku cerita pasai kasut tu kan .. kt entry neh angpa boleh tgk ak pakai kasut tu huu 

ok nanti cerita mds neh bakal bersambung .,.. tungguuu  





2 comments:

  1. fendii...ni bilaa? ni dkt uitm merbok kan? ni tmpat kitorng belajar dulu niiiiiii...

    ReplyDelete