Tabung saya

Sunday, June 26, 2011

Nasi Ayam Pak Mud

Salam.. 
waahh akhirnya dapat jugak aku update blog neh.. sory ler skarang neh tak dan pastu nk cari bahan lagi ... 
hari alhamdulillah dapat satu bahan ha haa... 
mai cini aku nak cerita sikit neh.. 
ceritanya sudah semestinya pasai makan yeaahh.... 

dengan ini aku nk tunjuk Nasi Ayam Pak Mud 
nasi neh tersangat la glamer dikalangan budak2 UiTM kedah.. bukan student ja staff, lecture ... serta penduduk setempat... teletak di kampung merbok, tidak jauh dari uitm gerai nasi ayam ini menjadi tumpuan ramai, mula beroperasi pada jam 11.30 pagi dan berakhir pada jam 3.00pm (sila baca dengan nada MARIA tunku sabri, JJCM) 
kalu nk makan sila la mai awai, kalu lamabat habis da ... kalu mai dalam pukui 12 keatas hummmmmm penuh sesak la org ..... so kena la tungguuuuuu 

punya la glamer nasik ayam pak mud neh sampai ada fb, haaaa i LuV NaSi AyaM PakMuD , mai la kita pakai like ramai2 .... heee 

mai cini aku nk tunjuk macam na rupanya kedai nasik ayam pak mud.. dengan nasik ayam dia...mai mai mai

neh la kedainya... kalu mai cini nampak ada moto pastu ada org kt kedai neh mesti rasa tersangat la gumbira ... maukala kenai neh tutup.... hummmmmmmmmmmmmmmmmmmm terus tak lalu nk makan nasik tengah hari dah... tapi untuk hari tu laaa pastu cover makan petang skali hadap untuk yg tak makan tengahari tadi huaaaa, mana la tak dapat badan macm neh..... 
 neh la kawasan nak menempah segala makanan, kalu mai lambat dalam pukui 12 mcm tu.... perrhhhhhhh penoh org dok beratok... sampaikan kalu dah tak tahan buat ja sendiri, boh ayaq sendiri, boh cabai sendiri... kalu dah penoh org pak mud pown sampai tak menang tangan dah neh..... apa apa pown pak mud mmg sporting.... yeahh 


aku mai makan dengan haziq n Danish..... 

 neh la kawasan tempat nak makan.... kalu nk makan kt depan pown boleh nak mai makan kt belakai kedai pown boleh... kt cini best cikit sebab dok bawah pokok so tedoh la cikit... nak makan pown layannn jaaa hee

neh la rupanyaa nasik ayam pak mud nehh .... ayam dia banyak kann mau la tak banyak sebab ak oder nasik ayam EXTRA AYAM, nasik baek ak dalam program  KBSR (kuruskan badan sebelum raya) kalu dak maunya ak oder nasik ayam ayam lebeh ... nasik pown lebeh hahahaha......haaa yg bestnya lagi satu dia punya sambai hijau ... perrhhh kalu la pak mud botoikan sambai hijau tu mesti KFC ngan McD amek buat sos depa dah nehhh .... sambai dia mmg terbaekk wehh pedeih dia peerrrhhhh membuak buak pown mesti mau tambah nehhh .....
dan gambaq yg terakhir...semstinyaaaaa aku dan nasik ayam pak mud hahahah .. sapa sapa nk ambek gambaq neh buat poskad sila kan yea hahaha........ ok kalu sapa sapa mai sp teringin nak makan neh jom lerhhh ak tunjukan...... tapi haruslah kena belanja aku skali ... 
nasik ayam pak mud, TERBAEEKKKKKK! 
ok tu ja nk cerita bai bai ........... 

3 comments:

  1. wahh..dah lama xrasa nasi ayam pakmudd....:(

    ReplyDelete
  2. jeless ok!.huhu >.<

    ReplyDelete
  3. KENAI apa yg tutop fendi smpai xlalu makan tgh ari tros tu??

    ReplyDelete