Tabung saya

Friday, April 12, 2013

Endahkan sahaja

Setiap antara mereka
Pasti sentiasa berkata
Setiap antara kita
Juga pasti berkata...
Endahkan sahaja kata mereka
Pedulikan sahaja kata mereka
Hilangkan sahaja kata mereka
Biar hati ini tenang
Biar hati ini diam tenteram
Kata kata sentiasa terungkap
Kata kata selalu terlajak...
Biarkan saja aku mahu berkata
Biarkan saja aku mahu cerita
Biarkan saja aku mahu lepaskan
Biarkan saja aku mahu berkongsi

Dahulu mungkin aku lain
Dahulu mungkin aku hirau
Dahulu mungkin aku peduli
Kini aku bebas
Kini aku terbang sendiri
Tidak aku peduli lagi

Seperti engkau yang tidak berkata
Seperti engkau yang baik
Seperti engkau yang terseksa
Seperti engkau yang lemah
Seperti engkau yang parah
Seperti engkau yang terluka

Pandang diri sendiri dahulu
Jangan pandang orang lain!

Terima kasih

1 comment: